Hinna Fotball på Facebook

Aktiviteter

mai 2020
ma ti on to fr
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 14 15 16 17
18 19 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Hinnahuset 3/6 kl.20-22

03.06.20

Hinnahuset 9/6 kl. 18

09.06.20

Hinnahuset 5/8 kl.20-22

05.08.20

Hinnahuset 2/9 kl.20-22

02.09.20

Hinnahuset 7/10 kl.20-22

07.10.20


Hovedsamarbeidspartnere



 

 


 







 

 

Viktige støttespillere

 

 

Egentreningslogg / Koronatrening

Egentreningslogg / Koronatrening

Øverst på lagsiden ligger det nå en banner man klikker på for å komme inn på egentreningsloggen. Der vil den ligge til trenerne deres synes det er best å fjerne den igjen. Enormt viktig at vi bruker denne fotballpausen smartere enn alle vi skal "konkurrere mot".

Skrevet av Nilsi Aarrestad den 21.03.2020

Dette er en logg der ungdomsspillere går inn fra sin egen tlf, chromebook e.l.

Registrerer den siste treninga de gjorde. Første gang du registrerer kan du legge inn de øktene du husker fra siste uka.

Alle treninger teller.

Delt inn i seksjoner.

Har du bare lekt med ball, så hopper du bare videre til den seksjonen. Logger aktiviteten. Gir oss kanskje noen egne tips hvos du har.

Bli gode med ball er alltid viktigst. Men vi er nå inne i en rar periode, der vi ikke får spilt skikkelig, og skaffet oss kondis på den måten. Derfor er vi dessverre nødt å gå litt imot klubbens og Nilsis normale prinsipper, og faktisk kjøre litt ren kondisjonstrening. Slik er verden. Nådeløs :-)

Del 1 må dere svare på. mail, navn, lag dere tilhører og dato økta ble gjennomført.

For hver del kan dere lese en del info, se noen snutter og bli bedre idrettsutøvere.

Når dere leker med ballen: Se for dere motstandere dere skal utfordre og rykke forbi. Med ulike finter. Og begge veier.

Vi får ikke plass til så mange øvelser. Velger noen vi synes er bra. Dersom flere kommer med tilleggsøvelse som er mer populær enn dem vi allerede har, så bytter vi. Dere er altså med og lager et levende dokument.

Det er ikke normalt at dere klarer å gjøre alle seksjonene på en trening. Men kanskje dere engang iblant kommer igjennom 5 av 6 på en dag.

Ikke vær redd for å trene mye og hardt. MEN dere som er langt i fysisk vekst/utvikling må lytte til kroppen. Styrke og Spenst er den største skaderisikoen. Varm godt opp. Vær uthvilt når dere gjør denne. MEN gjør den.

 

Ved spørsmål tar dere kontakt med trenere på FB, SNAP eller MESSENGER. Hvis ikke dere bare ringer for en prat.

PS! Bruk litt tid i starten. Sett dere inn i ulike øvelser som er nye for dere.

NB! Fint om alle får logget sine første økter ASAP.

PS/NB: Når dere klikker dere inn på treningslogen, er det smart om dere lager et bokmerke og lagrer siden på moben med en gang.

 


Tilbake   Utskriftvennlig versjon   Abbonnér på nyheter