Hinna Fotball på Facebook

Hovedsamarbeidspartnere

Viktige støttespillere

Reisebrev fra treningsleir i Hjørring

20 spillere og 4 trenere er på treningsleir i Hjørring på treningsleir. reisebrev fra de flotte spillerne våre vil bli lagt ut her.

Skrevet av Nina Hagen den 15.03.2019

Dag 1.

Turen vår startet med at vi tok båten fra Tananger og over til Hjørring på onsdags kveld. Noen så Liverpool - Bayern München kampen, mens andre sov, noen kjøpte pizza etc... Ikke alle sov like godt på båten, men vi kom oss trygt frem til Hjørring.

Vi kom hit i 8 tiden og tok bussen til Danacup Senteret. Alle fikk tildelt rom og fikk litt tid til å slappe av. Klokka 10 var første trening der vi fokuserte på presset på midtbanen. Senere klokka 12:30 spiste vi lunsj. Etter lunsj var det valgfritt hva man kunne gjøre frem til neste trening klokka 15:00. Denne treningen var det fokus på Becklinjen. Våre fantastiske trenere forberedte en næringsdrikk som besto av følgene ingredienser: eplejuice, salt, sitron og vann. Da vi kom tilbake til senteret fikk alle dusjet og spist middag. Alle tallerknene var tomme etter dagens middag. Etter middag fikk vi valgfritt gjøre hva vi ville til klokka 20:00 da alle møttes og vi hadde sosiale leker som f.eks quiz. Alle lo og hadde det kjekt hele dagen. Dagen avsluttet med at tven ble satt på og vi så Arsenal spille kamp.

Reportere: Adele, Malin, Line og Hannah

Dag 2: Fredag

Dagen startet med en tidlig frokost klokken 07.00 før vi satte kursen mot første økt klokken 08.00. Temaet i denne økta var press i soner og sideforflytting. Etter treningen hadde vi en liten pause før vi samlet oss og hadde et møte angående kampen vi skulle spille klokken 18.00. Rett etter møtet hadde vi en god lunsj med pizza og pastasalat. Etter lunsjen hadde vi et par timer der vi kunne slappe av på rommet før økt 2. Temaet for denne økten var corner og avslutning. Etter e rolig trening gikk vi tilbake til senteret og spiste kake, banan og drakk superdrikk. Deretter gikk turen til banen igjen og vi spilte kamp mot Fortuna Hjørring 2. Det var en tøff kamp mot et veldig bra lag som dessverre endte med tap. Vi merket at vi har trent mye de siste dagene, men allikevel klarte vi oss relativt greit mot et 1 divisjonslag. Etter kampen tok vi en kald/varm dusj og spiste en god middag der vi fikk servert lasagne. Resten av kvelden slappet vi av for å forberede oss til en ny tøff dag.

Skrevet av Oda, Tea og Live

Seriøse roomies                                     Mindre seriøse roomies

Dag 3: lørdag

Dagen startet med at en trøtt gjeng møtte til en fortreffelig frokost kl. 7:00. Etterfulgt av en rolig trening som startet 08:30. Fokus for denne økta var koordinasjon og corner. Etter trening hadde vi ett kort kampmøte før vi fikk servert en herlig lunsj som bestod av kebab i pita. Da vi hadde spist fikk vi slappe av en time, før det var klart for kamp mot Tornby.

Kampen endte 5-2 til Hinna, etter en trøblete første omgang. Det løsnet i andre omgang hvor Hinna dominerte. Etter kampen var samtlige ganske utladet, og det var derfor godt at resten av kvelden var fri. Kvelden endte med ett koselig restaurant besøk, med god mat og godt selskap. Tea spiste mest av alle :)

Dag 4: søndag

Dagen startet med en tidlig økt som besto av tøying, noe som var godt for slitne kropper. Deretter fikk vi servert en god frukost. Under frokosten fikk vi beskjed om at ferjen vi skulle ta hjem var innstilt, noe som satte en demper på stemningen. Situasjonen er fortsatt uvisst så vi hver ikke når vi kommer oss hjem.